Laden Evenementen

Op 11 september as. besteedt Valkenburg aandacht aan 350 jaar Kasteelruïne. Speciaal voor kinderen zijn er tal van activiteiten georganiseerd.

In Museum Valkenburg is op dit moment een expositie over het Rampjaar 1672, Kasteel Valkenburg opgeblazen. Speciaal voor kinderen is er een kinderspeurtocht in het museum uitgezet, waar echter ook ouderen heel goed aan mee kunnen doen! Aan de hand van de foto speurtocht word je meegenomen naar 1672 en krijg je te zien hoe het kasteel verwoest is.

De allerkleinsten kunnen op zoek naar de 10 musketiers die her en der verstopt zijn in het gebouw.

Deze kinder-speurtochten zijn vanaf zondag gratis bij het museum aan de balie te verkrijgen. Kinderen tot 12 jaar hebben onder begeleiding gratis entree. Museumjaarkaart geldig.

Kijk voor meer informatie op http://www.350jaarkasteelruine.nl

Deel dit bericht, kies je platform!

Entree voor het gehele museum:

• € 8,00 p.p. (incl. gratis kopje koffie)
  • Studenten: € 4,00 p.p.
  • Museumkaart, begunstigerskaart, ICOMkaart en vriendenpas geldig