Inmiddels heeft de Archeologische Werkgroep Valkenburg (AWV) haar activiteiten weer langzaam opgepakt conform de Corona maatregelen. Met kleine groepjes werken we weer gestaag verder aan de diverse projecten in het Restauratie atelier.

Het is dit jaar 25 jaar geleden dat de werkgroep opgericht werd tijdens het archeologisch onderzoek van het kloostercomplex en kerk in Houthem Sint Gerlach. Sindsdien is vaker hulp ingeroepen van deze vrijwilligers. Binnenkort is er de mogelijkheid om hier diverse resultaten van te zien tijdens een speciale expositie.

De expositie is in oktober/november te zien in de Jacques Vonckzaal van Museum Valkenburg. “ Een kijkje in de keuken bij AWV “. Hou de website in de gaten voor meer informatie.