De jaarlijkse verkooptentoonstelling “Atelier op Tafel”, die op zaterdag 27 en zondag 28 april in ons museum werd gehouden was weer een daverend succes.

Zo’n 350 bezoekers hebben kunnen genieten van de uiteenlopende kunstwerken die door een twintigtal geselecteerde kunstenaars uit de regio werden aangeboden.

De verscheidenheid in aanpak en materiaalgebruik was bijzonder: prachtig glaswerk, sculpturen, architectonische werken, sieraden,  tekeningen, realistisch op muziek gebaseerd schilderwerk, mystieke kleurrijke schilderijen, etc. L1 Radio interviewde ’s zaterdags diverse deelnemers in een live-uitzending.

Bijzonder waardevol waren deze dagen ook voor de onderlinge contacten van de deelnemers en de contacten met het zeer geïnteresseerde publiek.

We kijken al uit naar volgend jaar.