Nadat u uw moeder uitgebreid heeft gefêteerd kunt u de benen strekken in Museum Valkenburg. Het museum biedt u maar liefst 5 prachtige tentoonstellingen voor 1 prijs. Museumkaarthouders en kinderen hebben gratis entree.

In onze benedenzaal vindt u de combi tentoonstelling met prachtige beelden van Frans Duckers en bijzondere schilderijen uit de collectie van Theo Schroijen.

Maastrichtenaren kunnen hun hart ophalen bij de fraaie schilderijen uit de collectie van Tom Cremers. Daarnaast exposeert Tom Cremers ook mooie litho’s uit een bijzonder album van Petrus Regout.

in onze bovenzaal vindt u de fraaie schilderijen van Ilse Wielage gecombineerd met de mooie beelden van Vivianne Schuijren.

Kinderen kunnen een reis door de tijd beleven op onze historische middenverdieping.

Kortom veel te zien voor het hele gezin in Museum Valkenburg!