Museum Valkenburg biedt naast de talrijke wisselende exposities ook Zuid-Limburgse kunstenaars de gelegenheid om hun werken te verkopen. In het weekend van 22 en 23 april 2023 vindt hiervoor het jaarlijkse ‘Atelier op Tafel’ plaats. Professionele kunstenaars vanuit diverse disciplines tonen hun werken en treden graag in contact met bezoekers, zodat zij weloverwogen kunst kunnen kopen Ook bij de editie 2023 is er weer een breed scala aan kunstvormen en materialen te vinden.

Voor dit unieke evenement geldt een lagere entreeprijs voor het museum van € 4, Museumkaart gratis, Vrienden- en begunstigerspas gratis voor twee personen.

De deelnemende kunstenaars (alfabetische volgorde) zijn:

• Aga Cela – schilderijen
  • Anke Meijer – sieraden
  • Ankie Vrolings – keramiek
  • Birgit Horsting – schilderijen & tekeningen
  • Danielle Posthumus – mixed media
  • Ger Koks – tekeningen
  • Hélène Hoenjet – schilderijen
  • Jos Schols – schilderijen
  • Jos Solberg – schilderijen
  • Karin Counet – fotografie
  • Kaza Poorter – collages
  • Loes Knoben – beelden
  • Neeltje de Vries – keramiek & sieraden
  • Olga Crombag – schilderijen
  • Pauline Luiten – illustraties
  • Sylvia Schols – kinderboeken met illustraties

Het Atelier op tafel vindt plaats op zaterdag en zondag 22 & 23 april 2023 van 11.00 tot 17.00 uur.