Vanwege de grote belangstelling is de expositie over de Bokkenrijders tot en met zondag 26 november verlengd. Aanvankelijk zou de expositie op 5 november eindigen. Echter, mede door de interessante lezingen over deze roversbende heeft Museum Valkenburg besloten om de looptijd van deze mooie tentoonstelling  te verlengen.

Tijdens de tentoonstelling in Museum Valkenburg wordt ingegaan op de gepleegde delicten in Valkenburg, de functie van het Landhuijs en de mythevorming rondom de Bokkenrijders. Het verhaal wordt toegelicht met historische voorwerpen en prenten. Daarnaast worden unieke kunstwerken tentoongesteld, die zijn gemaakt door leerlingen van de basisschool Broekhem. Kortom deze tentoonstelling is zeker de moeite waard voor jong en oud.