Tijdens het fashion weekend van Valkenburg op 22 en 23 april organiseert Museum Valkenburg haar atelier op tafel. Professionele kunstenaars vanuit diverse disciplines tonen hun werken en treden graag in contact met bezoekers, zodat zij weloverwogen kunst kunnen kopen.

Ook bij de editie 2023 is er weer een breed scala aan kunstvormen en materialen te vinden.

Voor dit unieke evenement geldt een lagere entreeprijs voor het museum van € 4 met een gratis kopje koffie. Museumkaart gratis. Vrienden en Begunstigers van Museum Valkenburg gratis entree voor 2 personen.

Dus mocht u niet van shoppen houden of fashion aankopen willen aanvullen met kunst, kom dan naar Museum Valkenburg. Geopend van 11 tot 17 uur.