Museum Valkenburg kijk terug op een bijzonder jaar met maar liefst 17 exposities. Grote namen exposeerden hun werk waaronder de familie Spronken, Eugene Laudy, Paul Hugo ten Hoopen en de nog lopende expositie van de drie vrienden: Appie Drielsma, Jef Wishaupt en Gijs Gijsbers. Ok waren er druk bezochte lezingen van onder meer frater Leo Disch, Frits Schoonbrood en Monique Quint.

Het museum wordt steeds vaker gevonden in de bruisende Grotestraat van Valkenburg. Het aantal bezoekers is afgelopen jaar met bijna 50% gestegen. Daar is het museum bestaande uit 50 vrijwilligers natuurlijk heel blij mee.

Ook voor 2024 staan er weer 16 fraaie exposities gepland en zullen regelmatig weer lezingen worden georganiseerd. Noteer alvast zondag 28 januari in uw agenda: dan worden de tentoonstellingen van kunstenaar/audioloog Dyon Scheijen en Dries Engelen geopend. Kijk voor het actuele aanbod op de website: https://www.museumvalkenburg.nl.

Voor dit moment wensen wij u mooie feestdagen en vooral een kunstzinnig 2024!

Tot zien in Museum Valkenburg