Onlangs vond de netwerkbijeenkomst voor begunstigers van Museum Valkenburg plaats. Museum Valkenburg heeft een trouwe groep ‘Begunstigers‘ die er mede voor zorgen dat er een flinke bijdrage aan het budget kan worden toegevoegd.

Om de begunstigers te bedanken is het traditie om jaarlijks een bijeenkomst te organiseren, dit keer werden de begunstigers ontvangen in het museum met een drankje en werden op de hoogte gesteld van de gang van zaken in het museum. Daarna was er een leerzame rondleiding door vrijwilligster Annie Essers over de bijzondere expositie ‘Van Bommel van Dam’. De afsluiting vond plaats in ‘Leeuw aan de Brug’ waar hapjes en drankjes klaar stonden en er tijd en gelegenheid was om elkaar en bestuur te spreken.

Met een groeiend aantal ‘vrienden‘, ‘begunstigers‘ en ‘sponsors‘ draagt dit niet alleen bij aan de broodnodige financiën maar wordt tevens het draagvlak voor ons unieke museum getoond!

Wilt u ook ‘vriend’ of begunstiger worden? Klik hier ‘vrienden‘, ‘begunstigers‘ en ‘sponsors‘ of kijk in het menu onder ‘Over ons’.