Het bezoeken van een museum is inspirerend. Op zaterdag 9 december kunt u om 15.30 uur aansluiten bij de gratis instaprondleidingen voor de expositie ‘Drie Vrienden’ in Museum Valkenburg.

Deze bijzondere tentoonstelling van de 3 kunstenaarsvrienden Appie Drielsma, Jef Wishaupt en Gijs Gijsbers verdient ook een nadere toelichting van een gids.

Onze deskundige gids geeft u graag een inkijkje in het leven van de kunstenaars en achtergrondinformatie over de fraaie werken. Hierdoor wordt uw bezoek aan deze tentoonstelling een unieke belevenis.

De rondleiding is gratis. U betaalt wel het entree van het museum: € 8 pp incl. kopje koffie/thee. Museumkaart en kinderen gratis entree en studenten 50% korting.