Museum Valkenburg opent op 4 juni weer de deuren. Om ervoor te zorgen dat alles goed verloopt en u veilig en prettig ons museum kunt bezoeken zijn er gepaste maatregelen genomen. Bij de online reservering vragen wij u akkoord te gaan met de hygiënemaatregelen en de maatregelen die kunnen worden genomen bij gezondheidsklachten.

• De belangrijkste maatregel is dat u vooraf online een ticket voor een bepaalde dag en tijdstip boekt. Ook als u in het bezit bent van een Museumkaart. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het 1,5 meter bezoek te garanderen is en wordt drukte voorkomen.
  • Er loopt een eenrichtingsroute door de tentoonstellingsruimtes die duidelijk is aangegeven.
  • U kunt uitsluitend per pin betalen.
  • Het koffieapparaat is uitgeschakeld.

Belangrijk: lees via deze link de richtlijnen met betrekking tot het aangepaste museumbezoek.

LET OP: onze openingstijden zijn gewijzigd: donderdag t/m zondag van 13.00 tot 16.00 uur

Vermijd het openbaar vervoer waar dat kan en kom zo veel mogelijk met eigen vervoer. Er is voldoende parkeergelegenheid in de nabijheid van het museum.

Boek hier uw online ticket

Hebt u nog vragen, mail dan naar info@museumvalkenburg.nl

We hopen u snel te mogen begroeten!