Het bezoeken van een museum is inspirerend. De komende 3 maanden organiseert Museum Valkenburg instaprondleidingen voor de expositie ‘Drie Vrienden’.

Deze bijzondere tentoonstelling van de 3 kunstenaarsvrienden Appie Drielsma, Jef Wishaupt en Gijs Gijsbers verdient een nadere toelichting van een gids.

Onze deskundige gids geeft u graag een inkijkje in het leven van de kunstenaars en achtergrondinformatie over de fraaie werken. Hierdoor wordt uw bezoek aan deze tentoonstelling een unieke belevenis.

De 3 instaprondleidingen zijn gepland op:

– zaterdag 25 november om 15.30 uur

– zaterdag 9 december om 15.30 uur

– zaterdag 6 januari om 15.30 uur

Er geldt geen meerprijs. Deelnemers hoeven ook niet te reserveren, maar de groepsgrootte is wel maximaal 15 personen. Dus vol is vol.  Heeft u interesse om met een grotere groep (meer dan 10 personen) de tentoonstelling met een gids te bezoeken dan kunnen we u een groepstarief aanbieden, zie ook onze website.

Tot ziens in Museum Valkenburg!