Een gezond voornemen voor 2023 is jezelf verwennen met Limburgse kunst. De komende week kunt u in onze benedenzaal nog 3 unieke exposities beleven voor slechts € 8 (of Museum kaart) inclusief gratis kopje koffie. De 2 exposities van Rob Brouwers en Jacques Vonk laten ons de romantiek van het boerenleven van de vorige eeuw herbeleven. In elk kunstwerk zit een verhaaltje verborgen over hoe het leven toen was. De derde expositie is van Rob Graafland. Deze bekende romantische impressionist geeft ons met zijn kunstwerken een inkijkje in de bourgeoisie van Maastricht in de vorige eeuw. Hij was voor veel schilders een bezielend inspirator.

In de week van 23 januari worden de benedenzalen heringericht met 2 nieuwe bijzondere exposities:

• TRILOGICA van Peter Slegers
  • Een kijkje achter de coulissen, Museum Collectie.

Deze exposities worden 29 januari as. om 14 en 15 uur geopend.