Sinds 28 januari hebben reeds enkele duizenden bezoekers kunnen genieten van de bijzonder fraaie exposities van Dries Engelen en Dyon Scheijen. Echter, aan alles komt een einde. Komende week heeft u de laatste kans om deze kunstwerken te zien.

Dries Engelen gaf aan zijn werk de titel ‘Driehoeksverhoudingen’ . De eerste jaren werkte hij vooral met keramische driehoeksvormen. Keramiek en glazuren waren materialen waar Dries graag mee werkte en waarvan Sjef Kusters in het Limburgs Dagblad zei “Het technisch kunnen van Engelen moet fabuleus zijn!”  Zijn werken zijn te zien in de Charles Eyck-zaal.

In de grote zaal staan de immense akoestisch absorberende doeken van Dyon Scheijen. Hij heeft over kunst en wetenschap diverse lezingen gehouden afgelopen maanden. Ook zijn in zijn tentoonstelling unieke werken opgenomen van Charles Eyck en Jan van Genk, beiden kunstenaars met een gehoorprobleem.

De twee tentoonstellingen zijn tot en met 14 april nog te zien in Museum Valkenburg.