Veel bewoners van Valkenburg en omstreken weten niet dat midden in de Grotestraat ook Museum Valkenburg is gevestigd. Hét museum dat de historie en kunstenaars van dit gebied continu exposeert. Het wordt dan ook hoog tijd om haar omgeving hierover te informeren. Museum Valkenburg heeft hiertoe een speciale museumkrant opgesteld met daarin informatie over haar expositieprogramma 2023. Ook wordt de vaste expositie ‘ Reis door de tijd’ nader toegelicht. De krant is mogelijk gemaakt door de vele advertenties van ondernemers in dit gebied. Deze steun maar ook de steun van onze vrijwilligers, Vrienden, Begunstigers en Sponsoren, borgen het instandhouden van het cultureel erfgoed van Valkenburg. De krant wordt huis aan huis verspreid in Valkenburg en omgeving. Mocht u de krant niet hebben ontvangen kunt u een exemplaar krijgen in ons museum of kijk op onze website.

Museum Valkenburg Museumkrant 2023 kunt u hier in pdf downloaden. LET OP: deze is 24MB groot.