Museum Valkenburg heeft een trouwe groep ‘Begunstigers‘ die er mede voor zorgen dat er een flinke bijdrage aan het budget kan worden toegevoegd. Dit jaar is die onmisbare bijdrage maar liefst € 7.000,-, bestuur en vrijwilligers zijn dan ook zeer dankbaar hiervoor.

Om de begunstigers te bedanken is het traditie om jaarlijks een bijeenkomst te organiseren, dit keer worden de begunstigers ontvangen in het museum met een drankje en worden op de hoogte gesteld van de gang van zaken in het museum. Daarna is er een persoonlijke rondleiding over de bijzondere expositie ‘Van Bommel van Dam’. De afsluiting vindt plaats in ‘Leeuw aan de Brug’ waar hapjes en drankjes klaar staan en er tijd en gelegenheid is om elkaar en bestuur te spreken.

Met een groeiend aantal ‘vrienden‘, ‘begunstigers‘ en ‘sponsors‘ draagt dit niet alleen bij aan de broodnodige financiën maar wordt tevens het draagvlak voor ons unieke museum getoond!

Wilt u ook ‘vriend’ of begunstiger worden? Klik op de links in dit nieuwsbericht of kijk in het menu onder ‘Over ons’.