Op ontdekkingsreis in eigen omgeving: dat is het thema van de Seniorenraad Valkenburg. Elkaar op een relaxte wijze ontmoeten in de cultuurtempel bij uitstek te weten het Museum Valkenburg. Deze invitatie geldt voor alle Senioren van Valkenburg en de Vrienden van Museum Valkenburg.

Na de drukbezochte bijeenkomst van 8 april met een lezing van Hub Pisters over de vuursteenmijntjes staat voor maandag 6 mei ‘H.H. Nicolaas en Barbarakerk (oude kerk)’ op de agenda.

Het programma start om 13.30 uur met  koffie/thee en vlaai in Museum Valkenburg. Deelname kost slechts  € 2,- per persoon (te voldoen bij binnenkomst). Er geldt een maximum aantal deelnemers van 45 personen: inschrijven kan tot en met 29-04-2024 via mailadres: mailadres: seniorenraadvalkenburg@gmail.com