Zondag 29 januari vonden 2 openingen plaats in Museum Valkenburg. Allereerst werd de unieke expositie ‘Achter de coulissen’ van de Museum Collectie geopend door Franklin Boon. Daarna was het de beurt aan Peter Slegers. Zijn multimediale expositie Trilogica was nog nooit eerder vertoond. Maar liefst 130 aanwezigen beleefden in een apart ingerichte zaal de spectaculaire première. Een bijzonder samenspel van beeld en geluid de 3 kunstprojecten AAN TAFEL, ONDERGAAN en OVERSTIJGEN.

Deze expositie is niet te beschrijven, maar moet je ‘live’ ervaren. Bekijk hieronder de trailer en kom daarna naar Museum Valkenburg voor de complete beleving.

Deze innovatieve expositie is te beleven in de Charles Eyck-zaal van Museum Valkenburg tot en met 16 april 2023.