Museum Valkenburg heeft haar openingen en lezingen altijd op krakkemikkige klapstoeltjes moeten doen. Dankzij sponsoring van de Vrienden van het museum hebben we eindelijk kunnen investeren in nieuwe fraai gestoffeerde stoelen. Hier zijn we natuurlijk superblij mee, zodat we onze bezoekers nog gastvrijer kunnen ontvangen. Ook zijn de bijbehorende transportkarren een weldaad voor onze vrijwilligers, die voorheen alle stoelen heen en weer moesten slepen naar onze berging.

Bent u ook benieuwd naar onze nieuwe stoelen, kom ze dan op zondag 28 april testen tijdens de 4 openingen. Om 12 uur start Tom Cremers met het inleiden van zijn 2 tentoonstellingen en om 14 uur volgen nog de openingen van Theo Schroijen en Frans Duckers.

Tot ziens in Museum Valkenburg.