Het bezoeken van een museum is inspirerend. Bij de bijzondere tentoonstelling van de 3 kunstenaarsvrienden Appie Drielsma, Jef Wishaupt en Gijs Gijsbers heeft Museum Valkenburg gratis instaprondleidingen aangeboden. Vandaag is de laatste!

Onze deskundige gids geeft u graag een inkijkje in het leven van de kunstenaars en achtergrondinformatie over de fraaie werken. Hierdoor wordt uw bezoek aan deze tentoonstelling een unieke belevenis.

De laatste instaprondleiding vindt plaats op zaterdag 6 januari om 15.30 uur

Er geldt geen meerprijs. Deelnemers hoeven ook niet te reserveren, maar de groepsgrootte is wel maximaal 15 personen. Dus vol is vol.  Heeft u interesse om met een grotere groep (meer dan 10 personen) de tentoonstelling met een gids te bezoeken dan kunnen we u een groepstarief aanbieden, zie ook onze website.

Op 6 januari kunt u bovendien ook genieten van de eerste avondopenstelling van het museum ter gelegenheid van het lichtfestival LUX. Dit wordt geprojecteerd op het museum van 18 tot 22 uur.

Tot ziens in Museum Valkenburg!