I.v.m. de landelijke maatregelen tegen de verspreiding van COVID-19 is ons museum gesloten tot en met 3 juni 2020. Vanaf 4 juni ben je weer van harte welkom!

Deze tentoonstelling is nog te zien vanaf 4 juni t/m 28 juni, hou deze website in de gaten voor nadere mededelingen.

Veel kijkplezier:

Video-rondleiding tentoonstelling Hollman en Bartels

I.v.m. de landelijke maatregelen tegen de verspreiding van COVID-19 is ons museum gesloten tot en met 1 juni 2020. Vanaf 2 juni ben je weer van harte welkom! Ondanks de gesloten deuren van ons museum stap je vanuit je woonkamer zo ons museum binnen voor de onderstaande virtuele tour langs de highlights van de expositie ‘Hommage aan schilder en tekenaar Harrie Bartels’ en ‘Charles Hollman – Impressionist pur sang’.Deze tentoonstelling is nog te zien vanaf 2 juni t/m 28 juni, hou deze website in de gaten voor nadere mededelingen.Veel kijkplezier:

Geplaatst door Museum Valkenburg op Maandag 11 mei 2020