Laden Evenementen

Artefacten en oude gebruiksvoorwerpen gevonden bij opgravingen in Limburg, gerestaureerd, gedocumenteerd en gecatalogiseerd door de Archeologische werkgroep van het museum worden gepresenteerd in de bovenzaal. Bij deze expositie ligt de nadruk op vondsten uit de Romeinse periode, gecombineerd met tekeningen en schilderijen van Menno Balm, die zich laat inspireren door antieke beelden, voorwerpen en architectuur uit oude steden in Italië, zoals Rome en Florence.

De expositie wordt zondag 13 maart 2022 om 15.00 uur geopend. Inleiders: Menno Balm – kunstenaar (over zijn werk) en Doeke Krikke – archeoloog (over archeologische activiteiten in Museum Valkenburg).

Meer informatie over deze tentoonstelling: https://www.museumvalkenburg.nl/agenda/tentoonstelling-menno-balm-een-reis-door-de-tijd/

Deel dit bericht, kies je platform!

Entree voor het gehele museum:

• € 8,00 p.p. (incl. gratis kopje koffie)
  • Studenten: € 4,00 p.p.
  • Museumkaart, begunstigerskaart, ICOMkaart en vriendenpas geldig