Aanvankelijk zou de Bokkenrijderstentoonstelling al op zondag 5 november eindigen, maar vanwege de grote publieke belangstelling en de lezingen is deze datum uitgesteld naar zondag 26 november. De komende week is dan wel voor de laatste kans om deze bijzondere tentoonstelling te bezoeken met onder meer kunstwerken van de kinderen van OBS Broekhem.

Het museum onderzoekt momenteel de mogelijkheid om historie rondom deze roversbende een vaste plek te geven om haar middenverdieping. Echter, dit zal dan wel nog enige tijd duren voordat dit gerealiseerd is, omdat hiervoor ook heel wat aanpassingen moeten plaatsvinden.

Dus wilt u graag de tentoonstelling nog zien, kom dan nog deze week nog naar het museum.