Na de succesvolle exposities “Kunst in liefde bloeiende?”, “Een reis door de tijd”, “Kleuretsen” en “Gezichten van Valkenburg”, zijn er drie nieuwe exposities. De vernissages van de expositie “Homeless” op zondag 22 mei, de expositie “De Gemeenschap” op zondag 29 mei en de expositie  “C’est le ton qui fait la musique” op zaterdag 4 juni werden goed bezocht.

In het weekend van 28 en 29 mei was er weer de jaarlijkse kunstmarkt Atelier op tafel in Museum Valkenburg. Op deze twee dagen kwamen circa 300 bezoekers een kijkje nemen en genieten van een breed scala aan kunstwerken die door de 15 aanwezige kunstenaars werden getoond en te koop aangeboden.

Zie (klik op) de onderstaande foto’s voor een sfeer impressie van de vernissages en het Atelier op tafel weekend.